Hi all,
I'm having a problem with Sphinx Search where if I have a document with a title "Laser applications" and I use the command
I get no results yet if I use MySQL to search forCode:search -i per_projects -a laser -q
I get two hits. This has happened for lots of other search queries for other documents. Sometimes it works really well, sometimes it doesn't.Code:SELECT * FROM projects AS Project WHERE Project.title LIKE "%laser%";
Here's a snippet from my Sphinx.conf if it helps:
Code:source per { type = mysql sql_host = localhost sql_user = user sql_pass = password sql_db = database sql_sock = /var/run/mysqld/mysqld.sock sql_port = 3306 } source per_projects : per { # For delta indexing: sql_query_pre = REPLACE INTO sph_counter SELECT 1, MAX(Project.id) FROM projects AS Project; # indexer query sql_query = SELECT Project.id, Project.title, Project.description FROM projects AS Project \ WHERE Project.id <= (SELECT max_item_id FROM sph_counter WHERE counter_id = 1); # info query sql_query_info = SELECT * FROM projects AS Project WHERE Project.id=$id; } source projects_delta : per { # indexer query sql_query = SELECT Project.id, Project.title, Project.description FROM projects AS Project \ WHERE Project.id > (SELECT max_item_id FROM sph_counter WHERE counter_id = 1); # document info query sql_query_info = SELECT * FROM projects AS Project WHERE Project.id=$id; } index per_projects { source = per_projects path = /var/data/sphinx/per_projects.index morphology = stem_en, metaphone min_stemming_len = 4 stopwords = /usr/local/etc/sph_stopwords.txt min_word_len = 3 min_infix_len = 3 infix_fields = title enable_star = 1 } index projects_delta : per_projects { source = projects_delta path = /var/data/sphinx/projects_delta.index } searchd { port = 3312 log = /var/log/searchd/searchd.log query_log = /var/log/searchd/query.log pid_file = /var/log/searchd/searchd.pid }

Reply With Quote

Bookmarks