dcsimg
www.webdeveloper.com
Results 1 to 2 of 2

Thread: Javascript und SQlite

Javascript und SQlite

Hallo Leute,

Ich baue seit einigen Tagen an meinem ersten Javascript. Nun ergibt sich aus meiner Aufgabenstellung folgendes Problem: Aulesen einer sqlite Datenbank.

Meine Frage dazu: Kann ich eine sqlite Datenbanken, die sich fix und fertig auf meiner Platte befindet öffnen und auslesen? (Ich habe da mal was von Sandboxen gehört)

Ich habe es bisher geschaft selbst eine Datenbank anzulegen und dort querys aller Art abzusetzen. Nur die bestehende öffnet sich nicht. Ich wäre daher auch über Alternativlösungen dankbar.

Viele Grüße
    LittleTiga

In english

Sorry, i haven't watch what language is used in the Forum..

Here my Problem in english again. I do my first Javascript tests and I want to use a SQLite database. The database is ready on my HDD so I thought I just have to open it and read the data. But it doesn't work. My question was: is it possible to read a sqlite database from my harddrive. The database is ready and fill up with data. (i heard something about sandbox, that don't allow to read from Harddrives)

My code should be fine. I try to create a new database an read from that an it works.

I hope somebody understand the question now sorry again and sorry as well for my english.

Little Tiga

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)