dcsimg
www.webdeveloper.com
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 27

Thread: NHL Season Cancelled

  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    At the corner of WALK and DONT WALK
    Posts
    1,745

    NHL Season Cancelled

    Okay, who didn't see the whining and complaining coming to this? The NHL has now cancelled the season, because the NHLPA wanted the players to be even BIGGER millionares than they already are.

    What planet are these guys FROM!? All they do is play Hockey. They entertain. They don't do anything really worthwhile, they don't fix cars, they don't build houses, they don't truck, they don't write books, they just play Hockey. Whoopdidoo. (One could say the same about wrestlers, but they aren't sniveling about their salaries. At least not this year, anyways.)

    And now NHL is said to have recieved a black eye. Well, actually, it's been revealed for what it is. Hockey will never be the same again. This just might leak over into other professional sports, like baseball (umpteen million dollars to toss a ball around in a glorified sandlot), or football (huge sums of money just to collide with each other).

    Who knows. Maybe this fiasco might shake up Professional Sports, and make the players realize that if they piss off the fans enough, they'll be lucky to make anything above minimum wage.

    In the long run, this whole nightmare could be a good thing.

  2. #2
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Aberdeen, Washington, USA
    Posts
    1,859

    Re: NHL Season Cancelled

    Originally posted by Mr Initial Man
    NHL Season Cancelled
    YaY! It's about time.





    Just ignore me. I don't know what the fook I'm talking about. I just looked at the clock. 4:35AM. It's my official crazy hour.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    England
    Posts
    2,972

    Re: Re: NHL Season Cancelled

    Originally posted by Jick
    Just ignore me. I don't know what the fook I'm talking about. I just looked at the clock. 4:35AM. It's my official crazy hour.
    No, no I agree. Death to all sporting events that I have never heard of!!!

  4. #4
    Join Date
    Dec 2003
    Location
    A series of tubes known as the "internets"
    Posts
    2,166

    Re: Re: NHL Season Cancelled

    Originally posted by Jick
    YaY! It's about time.
    [/SIZE][/COLOR]
    BASTARD!!!!!!

    I WANT MY NHL!!!!

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    At the corner of WALK and DONT WALK
    Posts
    1,745

    Re: Re: Re: NHL Season Cancelled

    Originally posted by the tree
    No, no I agree. Death to all sporting events that I have never heard of!!!
    NHL = "National Hockey League"

  6. #6
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    2,422
    Bah. Hockey is for Canadians, and is incredibly stupid in general. Pro sports tend to be (can't call me bitter, I'm a Sox and Pats fan).

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    At the corner of WALK and DONT WALK
    Posts
    1,745
    Heh, I'm not really into Hockey myself. I just thought it exposed how incredibly stupid pro sports are.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    2,422
    *considers going off on wrestling* Lol, yeah. Imagine if all that money went to something worth a damn?

  9. #9
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Canada
    Posts
    1,592
    I'm not incredibly bummed about this, mainly because I knew it would happen. If it didn't, it would be a pretty lame season anyway.

    We can just hope it will return next season! *Leafs fan*

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    At the corner of WALK and DONT WALK
    Posts
    1,745
    Originally posted by Ben R.
    *considers going off on wrestling* Lol, yeah. Imagine if all that money went to something worth a damn?
    Hey, last wrestling show I went to was like $10 bucks a ticket! And I got a ringside seat!

  11. #11
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    New York City
    Posts
    2,771
    Originally posted by Mr Initial Man
    Hey, last wrestling show I went to was like $10 bucks a ticket! And I got a ringside seat!
    Hmmm, I wonder why....

  12. #12
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    2,422
    Originally posted by MstrBob


    Hmmm, I wonder why....
    *gasp* I know! I know! Pick me! Could it be the suckage?

  13. #13
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    At the corner of WALK and DONT WALK
    Posts
    1,745
    Originally posted by MstrBob


    Hmmm, I wonder why....
    Simple. It was Stampede Wrestling (Small local independant promotion). Had it been WWE, it would have been 8 times as much.

    And the wrestling was a hell of a lot better anyways.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Canada
    Posts
    1,592
    Originally posted by Mr Initial Man
    And the wrestling was a hell of a lot better anyways.
    Yeah, WWE sucks caulk. It's so fake. I'd rather see real wrestling anyday. That, or simply beat the **** out of my brother
    Last edited by Daniel T; 02-21-2005 at 01:44 PM.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2004
    Posts
    2,422
    Originally posted by Daniel T
    Yeah, WWE sucks caulk. It's so fake. I'd rather see real wrestling anyday. That, or simply pound the **** out of my brother
    Erm... you want to pound your brother in such a way fecal matter leaves his body?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
HTML5 Development Center



Recent Articles