www.webdeveloper.com
Results 1 to 9 of 9

Thread: What's the silliest thing you have done whilst on the turps

  1. #1
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Melbourne, Australia
    Posts
    160

    What's the silliest thing you have done whilst on the turps

    (Whilst on the turps is coloquial slang for drunk here in Aus)

    I have done sooooo many, not least of which is calling Dave Harrison (in the UK) for 20mins or so at 2am (here),.......

    I cant wait for that phone bill......

    I don't remember much about the convo
    However I do remember yelling the words THUNDERBOX, and ROOT over and over...
    Oh yeah and listening to a Killers song 'somebody told me '
    Ahhhhh the things people do after consuming a bottle of 'extra strength Couger'........ lol......
    I was a little Pissed hehehehe (pissed = drunk not angry)

    Last edited by jeff_archer7; 06-23-2005 at 12:42 AM.
    It is not the wealth of a man which will decide his virtue, it is the virtue of a man which will decide his wealth.

    Quote Originally Posted by wamboid
    I totally agree with Jeff.
    Quote Originally Posted by pcthug
    I totally agree with Jeff.

  2. #2
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Auburn, AL
    Posts
    9,222
    i'm straight edge and don't drink and never got very drunk before i was straight edge, so I've got nothing for you :P

  3. #3
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Melbourne, Australia
    Posts
    5,298
    haha. Peo's Straight Edge. Thats humurous.

  4. #4
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Halo installation 04
    Posts
    32
    thunder crap baby sh itter

    lol, engrish is fun!
    When no single human brick lies atop another, then we will be satisfied with your destruction...

    My Website:
    The Fleet of Particular Justice
    -Powered by X3 Fusion.

    Earth Will Never Be the Same...

  5. #5
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    here
    Posts
    4,551
    Quote Originally Posted by Joshua N.
    lol, engrish is fun!
    what language is that? lol.
    If you are using PHP please use the [PHP] and [/PHP] forum tags for highlighting...
    The same applies to HTML and the forums [HTML][/HTML] tags.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    Auburn, AL
    Posts
    9,222
    Quote Originally Posted by buntine
    haha. Peo's Straight Edge. Thats humurous.
    xxx... no poison
    <.<
    >.>



    well I wanna hear about some of your experiences buntine :P

  7. #7
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Melbourne, Australia
    Posts
    5,298
    I once wrote a book whilst on the turps. It ended up getting circulated around the school and someone made some money from it. I have not seen it for a few years but still get people asking me about it.

    Regards.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2004
    Location
    4846′36″ N 910′48″ E
    Posts
    3,747
    i had a 2 hours and a half walk around the city, damn, that was hard, but i finally got home in one piece

  9. #9
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Tauranga
    Posts
    2,062
    Jesus, i cant even think of all the trouble i have done whilst i have been drunk.
    Many good things and MANY not so good things, I have lost my licence before for driving drunk, broken a few bones, made a fool of myself or others, Put a computer together whilst drinking a bottle of tequelia, (And it worked in the morning).
    Ive Won free Caps and T-Shirts for drinking cerian ammounts.

    Have a look at this page for photos.
    {EDIT: Layout is very poor and nothing works, played with and never put back together.}

    Sheldon
    Last edited by sheldon; 07-04-2005 at 09:08 PM.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
HTML5 Development Center



Recent Articles